Livet på landet

Äntligen klar...

Publicerad 2009-09-30 10:21:57 i Allmänt,

...med mitt dressingroom=)

Är väl inte direkt nåt dressingroom al a Pernilla Wahlgren men det duger alldeles utmärkt till mig;-)

Är riktigt nöjd med vad jag lyckats åstadkomma på en så pass liten yta. Nu har allt sin plats o det är mycket fräschare o luftigare där inne. Inga problem att hitta saker.

Nu väntar jag bara på Malmbyrån jag ska köpa av Emma;-) så jag får undan gardiner o dukar.

Kanske slänger in en bild sen om det är nån som är nyfiken på att se hur det blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela