Livet på landet

Keep it cold

Publicerad 2009-10-15 21:03:48 i Allmänt,

Idag var jag in o handlade det mesta till tjejkvällen imorgon. Har kommit på några saker som jag glömde så jag ska in en sväng imorgon också efter att jag slutat jobba. Ska även in på bolaget o handla.
Vi möter upp mamma på köpingen så åker Yasmine hem med dem så kan jag fixa allt i lugn o ro.
Det är väl bästa att jag åker hem o eldar upp lite värme i huset så tjejerna slipper frysa=)

Läste idag att det kunde vara farligt att ha kallt inne. Helst skulle man ha 20-24 grader! Herre gud 24 grader då skulle jag flyta bort. Visst har vi också så varmt när vi eldat ett tag men jag skulle inte kunna ha det så hela tiden. Det kan vara skönt att ha det varmt när man ligger o kollar på en film eller nåt men man orkar ju inte göra några större fysiska ansträngningar i sån värme. Nej det är bättre att ha lite kallare så man får hålla igång för att få upp värmen, bra både för hälsan o naturen=) 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-16 14:46:07

Hoppas ni får en trevlig tjejkväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela