Livet på landet

Kristet

Publicerad 2009-10-01 15:17:48 i Allmänt,

I helgen ska Kristet Utseende spela på Statt o jag är sugen på att gå o kolla.
Det måste vara närmare 15 år sedan jag såg dem sist. Inte för att jag lyssnar så mycket på dem nu men det skulle vara kul att gå för gamla tiders skull=)

Har egentligen ingen lust att gå ut men samtidigt är jag sugen på att se Kristet...dilemma.
Får se hur jag gör.
Som det är nu har jag ändå ingen att gå med=(
Brorsan ska dit men det skulle vara kul att ha med nån tjejkompis.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-10-06 16:52:08

Tänk vad lätt ett vinglas kan lösa dilemmat om amn ska gå ut eller inte =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela