Livet på landet

Bättre sent än aldrig

Publicerad 2009-10-24 16:00:54 i Allmänt,

Så här såg det ut en morgon förra veckan när vi klev upp. Tror det var onsdagen.



Gud vad jag längtar till julen, ta fram allt julpynt, klä granen, slå in julklappar, baka o dona. 
Jag vill ha massor av snö NU!!!
Hoppas vintern blir lika bra som förra året.

Nä nu måste jag ta o börja med potatisgratängen. Ikväll blir det pepparbiff, gratäng, baconlindad sparris o kantarellsås, rödvinssås o beasås(inte alla tillsammans förstås). Till förrätt en halluomisallad. Ett glas rödvin på det så är man hemma. Appropå hemma så är det vad jag blir ikväll. Hoppar över festen hos Emma W o tar det lugnt istället. Vi funderar på att hyra en film för det lär väl inte vara nåt bra på TVn som vanligt.
Imorgon tänkte jag börja måla bordet. Ska försöka komma ihåg att ta före o efter bilder så får ni se resultatet sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela