Livet på landet

Ang IQ test

Publicerad 2009-10-07 10:40:03 i Allmänt,

Kan bara berätta för alla tvivlare att jag gjorde testet EN gång o jag tror naturligtvis stenhårt på resultatet=)

Ni är bara avundsjuka=P


Bara för det provade jag Mensas IQ test o då gick det ännu bättre=D
 

Resultat

Din IQ beräknas vara

 126, eller mer

För medlemskap i Mensa krävs en IQ på 131 eller mer, vilket uppnås av 2% av befolkningen, alltså 98:e percentilen.

Du har goda chanser att kvalificera dig för medlemskap i Mensa. Anmäl dig gärna till vårt antagningstest så får du veta säkert!


Grattis! Det här är det högsta resultat som går att uppnå på provtestet.

Endast 4% av befolkningen har en IQ på 126 eller mer.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-10-07 12:06:09

Jag tvivlar stenhårt på det resultatet. Jag bor ju med dig så jag vet.;)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-08 12:10:04

Hehe måste väl ha varit någon tillfällig error eller nåt va ;)

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela