Livet på landet

Filmtajm

Publicerad 2009-11-07 19:19:18 i Allmänt,

Nu har älskling äntligen kommit hem, blev en lång dag för honom o än är det inte klart så de ska fortsätta imorgon också. Pratade med Emma nyss o om jag känner mig piggare ska vi åka dit o hälsa på imorgon. Gubbarna blir säkert bort hela dagen imorgon också.

Andreas har hyrt Operation Näktergal så efter att han o Yasmine har duschat så ska vi mysa ner oss i soffan o kolla på film. Hoppas den är lika bra som de tre första, för Leo Gaut tyckte jag inte var lika bra, kanske mest för att "Lisa" inte var med så mycket i den, jag tycker han är bäst.

Johan Falk - Operation Näktergal - DVD - Film

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-11-07 21:39:00

Den är SUVERÄN!!

Postat av: Gumman

Publicerad 2009-11-07 23:03:54

Pappa Lennart har varit här i kväll. Vi ska rida i morgon. Får se om vi tar omvägen förbi er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela