Livet på landet

Facebookare

Publicerad 2009-11-11 13:42:01 i Allmänt,

Nu har jag kapitulerat, fallit för grupptrycket o skaffat facebook!!!

Herregud måste vara någon tillfällig sinnesförvirring eller nåt, vet inte vad det är med mig.

Sitter o försöker klura ut hur det funkar. Eftersom jag inte har tillgång till min mail på jobbet så kan jag inte bekräfta kontot så det går inte att göra så mycket, men jag sitter o trackar Frida med frågor om vad allt är för nåt o hur det fungerar så snart kastar hon väl datorn i huvudet på mig;)

Vart är spelen!?!
Det var ju därför jag gick med för att jag skulle kunna spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela