Livet på landet

Vann rätt låt?

Publicerad 2009-05-17 21:00:05 i Allmänt,

Nu är ju jag inte nåt stort fan av schlager men var Norges låt verkligen den bästa?!?
Jag kollade inte på finalen så jag har ingen aning om hur värdelösa de andra låtarna måste ha varit om Norges låt tog en jordskredseger, hade till o med fått de högsta poängen någonsin läste jag i Aftonbladet!?
Jag var in o lyssnade på vinnar låten på Youtube o jag tyckte inte den var det minsta bra. Men som sagt så har jag ju aldrig förstått mig på det här med schlager heller. Jag har en väldigt bred musiksmak men schlager har jag aldrig kunnat med o lyssna på.

Det var ju ändå kul att vårt grannland vann för vi hade ju inte en chans. Allvarligt talat så kan väl ingen ha trott att Malena skulle vinna?! Den låten var ju hel konstig.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-18 11:44:07

Men ja, klart rätt låt vann!

Kanske du måste gå in och lyssna en gång till? Ibland blir dom ju bättre då.

Kram på dej

Postat av: Madde

Publicerad 2009-05-18 16:00:53

Bara vänta! Om några veckor när du har hørt den 573 gånger om dagen så kommer du gilla den. Du kommer till och med vakna mitt i natten av att du ligger och sjunger "I'm in looooove, with a fairytaaaaaaale!". Jag VET! =)

Postat av: Sara

Publicerad 2009-05-18 17:32:22

Håller med dej, tyckte det lät som vilken annan låt som helst.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-19 16:32:12

SV: Jo du ska höra vad jag trätar. Nu har jag lärt mej ryta =) Men inte vet jag om det hjälper så mkt..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela