Livet på landet

Party

Publicerad 2009-05-22 11:35:41 i Allmänt,

Ikväll blir det party party. Det ska bli sååå roligt, har sett fram emot det hela veckan=D

Igår var jag o hjälpte Gumman med lite förberedelser inför festen. Alltid kul om man kan hjälpa till o dessutom tycker jag det är kul o fixa med fester. Mitt nästa yrke kanske blir festfixare...
Yasmine o Jon lekte hela dagen o badade i poolen, direkt efter pool badet hoppade de i badkaret. Jag tror de låg i blöt 1,5 timme i sträck så de var lite skrynkliga när de klev upp=)
Nu sitter jag bara o väntar på att den här dagen ska gå så jag får komma hem o göra mig iordning o sen sticka iväg på festen.

Ha det bra!

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-22 21:15:11

Kul med fest, hoppas ni får en trevlig kväll!



Jo nu var det ett tag sen sist, nu är ju du borta ikväll förståss och i morgon ska vi på fest, men kanske vi skulle försöka ringas på söndag. Så kan vi surra lite.



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela