Livet på landet

Nya kläder

Publicerad 2009-05-14 21:04:47 i Allmänt,

Idag kom våra nya kläder, jippie=D Allt passade perfekt!
Det var mycket av Yasmine kläder som var restade men en kjol o två linne kom iaf idag.


Svårt o få en bra bild när hon skulle dansa omkring hela tiden=)


Gissa vilken som är Yasmines favorit färg...

Det var tur att jag tog den mindre storleken på klänningen annars hade den varit alldels för stor. Nu satt den perfekt o den var både snygg o skön, kan det bli bättre=)

Jag provade Ben & Jerry´s Wich idag, den var INTE god, blä. Det var en äcklig glass med chokladbitar i mellan nåt som jag mest kan likna med två degiga kakor. Kommer inte köpa den igen. Tummen ner.

Nu ikväll har jag varit ut o gått med Birgitta o hundarna. Vi tog den längre vägen över berget idag. Det var perfekt ut o gå väder, varken för varmt eller för kallt.
Freja spårade upp en tjäder som låg o tryckte inne i skogen. Hon skulle bli en bra jakthund för hon är riktigt duktig på o spåra. Nu kommer det ju aldrig hända för hon skulle aldrig få medverka till nån mördarjakt på stackars oskyldiga djur. Sånt klara vi oss bra utan.

Nu är det Tinas trädgård på TV som jag ska kolla på o hoppas att jag kan lära mig nåt om blommor o plantering.

















 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-15 14:53:57

Det krävs nog mer än ett tv-program till det ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela