Livet på landet

Lååångsamt

Publicerad 2009-05-15 13:58:51 i Allmänt,

Bara några timmar kvar nu...sen är det HELG!!!
Den här dagen har gått såå långsamt. Det ringer ovanligt lite idag, jag har bara ett ärende, Frida är inte här o jag har läst alla "mina" bloggar, jag har gått in ungefär två gånger i timmen o kollat om NÅN skulle ha råkat uppdaterat sin blogg, men inte. Vad gjorde jag innan jag började läsa bloggar egentligen?! Får ta o leta upp nåt roligt spel på nätet som jag kan roa mig med.  

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-05-15 14:55:05

Nätschoppa lite kläder vaettja!!

Eller dröm om allt du kunde handla om du hade massor av pengar ;)

Postat av: Frida

Publicerad 2009-05-18 13:47:02

En som saknar mej!! Det växer nästan en liten tår i ögat =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela