Livet på landet

Nya kläder

Publicerad 2009-05-08 20:56:08 i Allmänt,

Nu har jag beställt lite nya kläder till mig o Yasmine, mest till prinsessan.
Hon hade suttit o kryssat för det hon ville ha i en HM katolog som vi fick för nån vecka sen. Hon är grymt klädmedveten den lilla ttjejen, det duger inte med vad som helst. Hoppas det blir bra med grejerna som jag beställt. När klädpaketet har kommit så brukar hon alltid vara helt extas o ska prova allt o mannekänga för oss=)
Skorna som vi hämtade ut passade perfekt. Dom har hon haft på sig inne hela kvällen.

Här är några av kläderna som jag beställde.





Ingen av Hello Kitty kläderna som jag kollade på fanns i hennes storlek=( Lite tråkigt.

Jag beställde ett par byxor o en cardigan till mig själv från HM.

Hade velat haft de här byxorna i svart men de var slut i min storlek.


Den här klänningen beställde jag från Halens.



Hoppas klänningen hinner komma till veckan för jag hade tänkt haft den när vi ska på 45 årskalas. Jag är lite orolig att den ska vara för liten för det var så dumma dubbelstorlekar, 40/42 eller 44/46. Fast det stog på kommentarerna att den var stor i storleken o töjbar så jag håller tummarna.

Nu ska jag mysa med Yasmine.
Andreas ska på grabbkväll till pappa. Lars o Matthias var också där så de ska väl dricka öl o kolla på hockey, med betoning på att dricka öl=)

Ha en bra kväll.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-05-09 12:19:31

Snygga kläder! Dom där shortsen har jag faktiskt köpt åt Alvar också =)



Postat av: Frida

Publicerad 2009-05-09 22:50:05

Fina kläder! Blir snyggt med jesus-sandalerna till klänningnen!

Själv ska jag ta och åka och skaffa mej lite bränna att matcha mina kläder med =) En veckas semester är bara en flygresa bort.. Och dör jag så har jag önskemål om några sånger på begravningen "för kärlekens skull", "air", "bred dina vida vingar" och självklart "Fattig bonddräng" (och då kommer jag ligga och digga i kistan!) ..nej fasen, nu är det allt dax för nåt starkt att döva ångesten med.. Ha det så bra på jobbet..hihi...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela