Livet på landet

Helg mitt i veckan

Publicerad 2009-05-20 19:23:26 i Allmänt,

Vad skönt med en ledig dag så här mitt i veckan, synd bara att jag inte fick ledigt på fredagen också så man hade fått långledigt.
Victor är här o leker med Yasmine o om han inte hinner ändra sig så ska han sova över inatt.

De har varit ute o lekt o hoppat studdsmatta.



Här gör de volter o kullerbyttor.

Nu sitter de nybadade o myser framför en film o smaskar i sig stjärnor.



Själv funderar jag på om jag ska ta en cykeltur runt berget....har inte bestämt mig än. Har varit en jobbig dag på jobbet idag så jag är så trött men det skulle ändå vara skönt att få komma ut o rensa huvudet lite.
Ibland blir jag så trött på bråkiga otacksamma kunder som ringer in, man skulle helst vilja be dem dra åt helvete men det skulle nog inte vara så populärt...



Honey bunny grillar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela