Livet på landet

Hemmaman?

Publicerad 2009-03-06 18:56:44 i Allmänt,

Arrrggghhhhh jag blir tokig.
Har försökt lägga in bilder från Leos lekland som Linda mailade till mig men det går inte, skit grejer.
Ska försöka egen en annan dag när jag har lite bättre tålamod.

Igår när jag kom hem från jobbet så hade älskling storstädat hela huset, skruvat ihop vedhyllan o maten stod på bordet=) Försökte igen o övertala honom att bli hemmaman men han tyckte inte det var nån bra idé, synd.
Andreas har varit hemma med Yasmine igår o idag eftersom det är sportlov o dagis har stuckit iväg till fjällen, vi kände inte för att följa med dit.

Jag slipade o målade vedhyllan igår kväll o idag när jag kom hem idag så hade älskling satt upp den o lastat in ved. Det blev jätte bra o nu slipper vi IKEA kassarna som dräller omkring överallt. Dessutom får vi in ungefär tre IKEA kassar med ved i hyllan så då slipper man springa ut o hämta ved så ofta=)

Så här blev det

Yasmine vill också var med på bild



Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-03-06 19:45:05

Ja fint blev det!

Postat av: AKP

Publicerad 2009-03-06 20:27:38

jättefint!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-06 22:01:17

Det blir riktigt bra!

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-03-07 11:02:32

Det där blev ju jättesnyggt, vad duktig ni är.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela