Livet på landet

Vad har jag glömt?

Publicerad 2009-03-10 22:07:49 i Allmänt,

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag ska gå o lägga mig.

Nu har vi packat klart allt som går att packa idag, skönt. Har varit full rulle hela kvällen men nu kan man äntligen sjunka ner i soffan en stund.
Varför känns det alltid som man har glömt nåt när man ska packa? Man går igenom allt o försöker komma på alla tänkbara situationer o vad man skulle kunna behöva. Tror iaf att vi fått med oss det viktigaste, småsaker kan man ju alltid klara sig utan eller köpa.

Ja nu kommer man vara avskärmad från bloggvärlden i några dagar, hoppas jag ska klara mig=)
Däremot blir det nog svårare att vara ifrån Yasmine i fyra dagar, jag saknar henne redan. Det längsta hon har varit borta är två dagar, min lilla prinsessa. Vi har lovat att prata med varandra minst en gång om dagen, känner jag mig själv rätt så blir det nog betydligt fler... 

Ha det så bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela