Livet på landet

Vänskapsband

Publicerad 2009-03-24 19:39:03 i Allmänt,

Nu har vi varit på en kvällspromenad runt Söromberget, vi tog med oss moffen också. Jag ska försöka komma ut o gå lite mer nu, blir ju lättare när det är ljust längre på kvällarna så man slipper åka in på köping när man ska gå.
Imorgon hinner jag antagligen inte med nån kvällspromenad för då jobbar jag till klockan 19. Jag jobbar bara sena tider den här veckan, typiskt när jag har så mycket som jag skulle behöva göra. Fast samtidigt är det ganska skönt o komma hem när Andreas har eldat så det är varmt o maten är klar=)

Idag googlade jag på vänskapsband o hittade en beskrivning på hur man knyter dem, så om jag hinner ska jag åka på syaffären o handla garn imorgon innan jag börjar jobba. Är bäst o sätt igång med det så fort som möjligt om jag ska hinna få det färdigt innan festen på lördag. Jag ska knyta ett band som jag ska ha runt huvudet så det blir ju rätt så långt, hoppas jag hinner. Sen skulle jag velat haft ett stort peacemärke o ett par 70-tals solglasögon. Får se vad jag hittar.
Andreas ska hämta ut sina kläder imorgon, spännande o se hur de ser ut o om de passar.

Hade massor o skriva om idag men Yasmine tycker att jag ska stänga av datorn o mysa med henne så det är bästa att jag gör det=)

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela