Livet på landet

Lofsdalen

Publicerad 2009-03-15 19:40:23 i Allmänt,

Jaha då var man hemma från fjällresan. Var himla skönt att komma iväg en sväng, fast vädret hade kunnat varit lite bättre. Onsdag till fredag så blåste det ganska mycket o solen ville inte riktigt kika fram, lördag däremot när vi skulle åka hem var det strålande solsken o hur varmt som helst. Vi hann med nån timme i solen innan det var dags att åka hem igen.

Det har blivit en del skoter åkande o god mat så man är ganska mör i kroppen. På fredag åkte vi upp till slalom backen o gick på afterski. Första stället vi var på spelade de dålig musik o ljudet var inte det bästa men vi fick höra att det var tre Ljusdalingar, Slim fit, som skulle spela på ett annat ställe så vi gick dit istället. De spelade riktigt bra musik bl.a min favorit låt Brown eyed girl. Vi fick reda på att de skulle spela igen senare på kvällen så vi åkte hem o grillade lite o piffade till oss sen tog vi en taxi dit. Det var bra röj även fast de enda tjejerna där var jag o Frida o kanske två tanter sen var det mest gubbar=)


Så har såg vår gulliga lilla stuga ut.


Spelkväll


Här spelade vi Sanning eller konsekvens o Jimmy ritade mustach på mig. Nästan så jag funderar på o ta o skaffa mig en... Vad tycker ni?


Ute på skotertur. Vi hade packat med oss matsäck som vi hade tänkt äta på fjället men det var så blåsigt så vi fick stanna till nere på sjön o äta istället. 


Suddig bild men det är en ekorre som satt i fåelboet o åt bröd.


Här är vi på Trapper o äter lunch.


Frida fixar till sig innför kvällen.


Skål

Vi var hemma vid fem tiden igår o innan vi varit o hämtat Yasmine o djuren o packat ur alla saker så var klockan åtta. Vi käkade lite sen middag sen så gick vi o lade oss. Vi var så himla trötta allihop.

Idag hann vi vara ute en sväng i det underbara vädret innan det var dags o åka på kalas.
Först var Yasmine till Polly på kalas sen var vi bara hem o hämtade Andreas innan vi åkte o firade PJ för han fyllde 31 idag. Var hemma strax efter fem.
Äntligen kan man sätta sig ner o ta det lugnt ett tag. Ska bara slappa framför TVn o göra så lite som möjligt ikväll. Ladda upp för morgondagen. 

Får se om jag lägger in fler bilder en annan dag för det gick så långsamt att ladda upp dem nu. Sen är det några bilder som jag inte får lägga ut på bloggen, bla när Jimmy o älskling dansar tryckare med varandra=)

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-16 10:53:08

Jag säger bara: "..snygg-Jimmy, sug sug!!!"

Postat av: Nette

Publicerad 2009-03-16 17:48:42

Ja, jäklar att vi inte spelade in det=) Hade passat bra med tryckarbilden...

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-03-17 12:03:05

Den bilden ska du inte lägga in..:)

Postat av: Nette

Publicerad 2009-03-17 14:49:40

Mohahaha nu har jag en hållhake på dig=) Hmm få se en timmes massage varje kväll, ett städat hem o maten på bordet varje kväll så ska jag fundera på att inte visa bilden...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela