Livet på landet

Torsdags städning

Publicerad 2009-03-19 18:49:07 i Allmänt,

Ahhh vad skönt. Äntligen klar med städningen, för den är gången. Ser väl lika hårigt ut imorgon igen. Funderar allvarligt på att raka av Loke allt hår. Förstår inte hur han kan håra så mycket. Vart kommer allt hår ifrån?

Polly följde med Yasmine hem från dagis idag. Bejja har precis varit hit o hämtat henne. Det är så kul för de leker så bra tillsammans, man märker knappt av dem.

Idag kom min kläder som jag beställt från Ellos, expressfart, inget DHL där inte;-) Allt passade bra men västen var inte riktigt som jag hade tänkt mig fast jag tror ändå att jag ska behålla den. Jeansen var lite långa, som vanligt när jag köper byxor, men jag ska prova dem med klackskor innan jag syr upp dem. 70-tals byxor ska ju vara långa så de kanske blir bra med skorna på.



Så här såg kläderna ut. Nu ska jag bara försöka fixa nåt slags band att ha runt huvudet. Nån som är duktig på handarbeten o kan knåpa ihop ett?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela