Livet på landet

Leklandet

Publicerad 2009-03-07 09:49:35 i Allmänt,

Igår kväll när jag lugnat ner mig lite så lyckades jag få in bilderna från Leklandet, det var inte bara o få in dem i rätt storlek. Ibland hatar jag datorer.


Här är en del av Leklandet. Det var riktigt stort där med massor av labyrinter o annat skoj.


Hoppborgen


Yasmine hoppar ut i rutschkanan. Det var den här jag skrev om i ett tidigare inlägg som jag med fara för mitt eget liv lyckades klänga mig upp för.


Alvar i tigerrutschkanan. Den här lyckades Yasmine få mig att åka två gånger. Det gick grymt fort o både jag o Yasmine fick brännmärken på armbågarn när vi försökte bromsa farten lite. Men det var kul också, man blir som barn på nytt=)


Yasmine i fängelse


Yasmine på cykelbanan. Är många bilder som blev suddiga men det var inte det lättaste att lyckas fånga barnen på bild överhuvudtaget o att försöka få dem att vara still i några sekunder var inte o tänka på.


Alvar o Olle i mini Leklandet för de lite mindre barnen. Fast Alvar for omkring som en tok i det stora Leklandet också. Jag skulle försöka o hålla koll på honom åt Linda men han försvann ganska fort in bland alla tunnlar o labyrinter. Det är ju tur att det är inte direkt nåt de kan göra illa sig på.


Vi mammor satt mest o latade oss o kollade på barnen=)


Lunchtime. De hade riktigt bra mat o det fanns ganska mycket o välja på också.


Yasmine o Alvar klättrar.


Yasmine o Victor


På eftermiddagen kom självaste Leo på besök. Alla barnen ville klappa o kramas med honom, fast Yasmine tyckte han var lite läskig o ville inte gå fram.


Yasmine snusar på Olle.


Mammas prinsessa

Efter över 5 timmar på Leklandet började barnen att bli ganska trötta



Så då tyckte vi det var dags o åka hem


Jag tror att alla barnen hade en riktigt rolig dag med massor av bus o lek. De verkade väldigt nöjda när vi åkte hem.

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-03-07 15:20:03

ser ut att påminna rätt mycket om Buspalastet i Hudik ?!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela