Livet på landet

Katastrof!!!

Publicerad 2009-03-18 20:25:58 i Allmänt,

Tror ni jag lyckades hålla mig vaken till Lost började igår? NEJ det gjorde jag INTE!!!

5 min innan det började så tänkte jag att jag ska bara blunda en liiiten stund.
40 min senare vaknade jag o trodde verkligen att jag bara hade blundat i typ 1 min. Glad att jag hade lyckats hålla mig vaken zappade jag över på 4:an bara för att upptäcka att över halva avsnittet hade gått o då kändes det inte som att det var nån idé att börja kolla.
Måste ta reda på om det går i repris. Nån som vet?

Tror jag ska ta o ringa till TV4 o klaga. Hur kan man lägga världens bästa serie så sent på kvällen?!?! Nu när det är så spännande, jag har ju väntat hela vintern på att det skulle börja igen=(

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-03-18 21:10:44

hihi klassiker ^^

Jag ska alltid blunda lite, sen vaknar jag någon timma senare :P

Postat av: Emma

Publicerad 2009-03-19 11:07:48

Kolla på Grey´s i stället, mycket bättre!

Postat av: Frida

Publicerad 2009-03-19 14:17:16

Om du ändå är igång och klagar så kan du väl slå en pling till 3:an också och gnälla på att Navy CIS inte börjar förrän 23,30 vissa dagar och ca 00,30 vissa. Jag som verkligen gillar att somna efter att veta att klippan Gibbs håller ordning på brottslingarna!

Postat av: Madde

Publicerad 2009-03-20 12:37:06

Ja, det ær så længesedan, tiden går galet fort... =//

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela