Livet på landet

Glasögonorm

Publicerad 2009-06-09 14:42:56 i Allmänt,

Verkar som det blir övernattning i Lillhaga för min lilla prinsessa. Ska prova o ringa när jag slutar o se om hon vill vara kvar eller om jag ska åka o hämta henne. Får jag vara lite ego så hoppas jag nästan att hon vill åka hem.

Mina linser o glasögon har kommit så jag ska in o hämta dem efter jobbet. Ska bli spännande o se om glasögonen känns bra. Jag hoppas verkligen att jag kommer slippa att gå omkring o se suddigt hela tiden nu när jag kan variera linserna med glasögon. Enligt optikern så är inte mina ögon gjorda för att ha linser eftersom jag har så stora pupiller. Hans råd, när jag frågade om det fanns nåt man kunde göra, var att börja knarka?!?
Nu ska jag försöka att ha glasögonen på mig på jobbet så ögonen får vila lite. Det värsta är att jag verkligen inte tycker om att ha glasögon på mig men måste man så måste man...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela