Livet på landet

Bröllopskläder

Publicerad 2009-06-15 14:20:45 i Allmänt,

Nu har jag kollat ut vad jag ska ha på mig på Lindas bröllop, mindre än 2 veckor kvar nu!! Ska bli så kul att få gå på bröllop=D
Jag har två klänningar som jag velar mellan, en lång o en lite kortare. Båda är vita med bruna blommor.
Som det känns nu lutar det åt den längre men jag ska packa med båda så kan jag bestämma mig efter hur jag känner då o vilket väder det är.
Till det ska jag endera ha ett par bruna jesussandaler eller ett par vita skor med klack (som jag hade på mig på mitt bröllop). De vita klackskorna passar bäst till båda klänningarna men jag slänger med sandalerna också utifall att jag får ont i fötterna;)
Det som saknas nu är en vit lite tunnare kofta. Mamma kanske hade en som jag kan låna annars får jag ta en runda på Ljusdal o kolla om de har nåt passande, känns inte som jag hinner åka iväg nånstans o handla.
Håret ska förhoppningsvis hinnas klippas o en del smink ska inhandlas men sen är nog det mesta klart.

Kommer ihåg den här tiden för ett år sedan när jag själv var mitt uppi mina egna bröllopsplaneringar. En stressig men rolig tid. Det allra roligaste var att planera själva festen. Det är den jag tycker är viktigast. Att man själv o alla gäster har det roligt o som det lät tror jag att vi lyckades med det=)
Synd att Linda bor så långt bort så man har inte direkt kunnat vara till nån större hjälp med bröllopsplaneringen=(

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2009-06-16 19:20:54

Jo stressigt men roligt är ordet =), känner också att det är trist att vi bor så långt ifrån men det är ju som det är.. Kände det i fjol också när du var i full gång med ditt planerande.



Tur det finns tele och internet även om det inte riktigt är samma sak..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela