Livet på landet

Övernattning

Publicerad 2009-06-08 18:30:46 i Allmänt,

Jobbar sent i kväll o Frida o Lars har gått hem så jag har ingen att prata med=(
Har försökt hitta ett par vita leggins med spets nertill till Lindas bröllop men det verkar vara helt omöjligt att hitta såna. Har hört att de ev har såna på Hannah´s så jag ska försöka ta mig dit o kolla nån dag. Håller tummarna.

Imorgon är det övernattning med dagis så det ska packas grejer när jag kommer hem. Ska in till Frida o låna en sovsäck när jag åker hem. De ska tälta hemma hos Lotta. Nu har inte Yasmine bestämt sig om hon ska sova över eller inte än men jag skickar med grejer om hon bestämmer sig för att sova över, vilket jag tror att hon kommer vilja. Förra året skulle hon inte sova över men när vi kom o skulle hämta henne på kvällen hade hon ändrat sig så det var bara att åka hem utan barn. Det blir nog spännande att sova i tält, hon har aldrig gjort det förut.
Jag hoppas att hon fortfarande är vaken när jag kommer hem så vi hinner gosa lite för sen kommer vi inte o träffas förens onsdag kväll, om hon bestämmer sig för att sova över=(

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela