Livet på landet

Liten blir stor

Publicerad 2009-06-16 21:24:36 i Allmänt,

I natt sov Yasmine i sin egen säng hela natten igen!
Det har hon gjort de flesta nätterna de senaste veckorna. Helt på egen hand utan att vi behövt gå tillbaka med henne mitt in natten o hållt på o krånglat.
Det är det jag sagt hela tiden att bara man väntar ett tag så kommer det av sig själv när hon känner sig mogen för det. Och nu verkar hon vara det=)
Man ser hur stolt hon är över sig själv när hon vaknar i sin egen säng på morgonen. Mammas lilla bebis har blivit stora tjejen.
Egentligen gör det mig inget att hon har kommit in till våran säng på natten, tycker det är mysigt att vakna bredvid henne på morgonen men samtidigt är det ju en del av utvecklingen att lära sig sova i sin egen säng. Det blir väl jag som får börja smyga mig in i hennes rum på natten istället så jag får snusa lite på henne=)
Det gäller att passa på o kramas o gosa nu medans man fortfarande får för snart tycker hon väl bara det är fjantigt när mamma vill kramas.


Tänk att hon varit så här liten...


...och nu är hon så här stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela