Livet på landet

Ingen rast ingen ro...

Publicerad 2009-06-18 15:37:53 i Allmänt,

Ska försöka ta mig in på bolaget efter jobbet idag. Får se hur det går. Jag hoppas verkligen att de flesta har varit ute i bättre tid än mig så man slipper stå flera timmar i kö.
Sen måste jag in på Albins en sväng också för Yasmine ska på kalas direkt efter dagis på måndag. Vet inte vad jag ska handla, tycker det är så svårt att handla presenter till killar. Tjejgrejer finns det ju HUR mycket roliga saker som helst att välja på men till killar är det mest bara massa tråkiga bilar.

Har ingen aning om vad vi ska äta ikväll så jag hoppas att älskling fixar nån mat så slipper jag=)
Det är en del grejer som ska fixas o förberedas tills imorgon också så det känns som att det kommer bli en fullbokad kväll.
Jag vet inte vad jag ska ha på mig imorgon. Funderar på klänning men med mina bleka ben vet jag inte om det är så lyckat... Vi får se vad det blir. Kanske tar en sopsäck o dra över huvudet eller nåt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela