Livet på landet

Grattis mamma!

Publicerad 2009-06-11 13:51:03 i Allmänt,

Idag fyller min goa mamma 53 år! Hurra, hurra, hurra HURRA!!!
Vi ska dit med present, o förhoppningsvis få lite tårta, senare idag.
Brorsan är hemma från Norge så det ska bli kul att träffa honom. Det blir inte allt för ofta nuförtiden=(

Har lite beslutsångest innför helgen.... vara hemma o mysa eller ut på crusingen?!? Attans Sigge som ska försöka lura ut mig igen;-)
Om det blir fin väder =inget regn så lutar det nog åt att det blir en sväng på crusingen o sen hem o mysa framför en bra film.
Kommer knappt ihåg senast vi hyrde en film så det är verkligen på tiden.
En bra film, lite tända ljus o nåt gott o smaska på nerkrupen i soffan med sina älsklingar.
Synd bara att jag o Andreas inte har samma smak på filmer. Jag vill helst kolla på nån riktigt läskig rysare men det vill inte han=(
Det som är bra när man inte hyrt film på länge är iaf att det finns mycket att välja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela