Livet på landet

Hemmaman och lyxhustru

Publicerad 2009-07-10 13:29:07 i Allmänt,

Tror jag har sagt det förut men jag säger det igen: Gud vad skönt det skulle vara att ha en hemmaman.
Man får komma hem efter en stressig dag på jobbet o bara sätta sig ner o känna lugnet en stund.
Hemmet är städat o maten står på bordet, vilket lyx=)
Så har jag det nu när Andreas har semester=) Känner mig lite bortskämd men skulle lätt kunna vänja mig vid att ha det så.

Eller ännu bättre LYXHUSTRU.

Tänka att kunna göra precis vad man vill, när man vill:
Nu känner jag för att sticka till Thailand i några veckor, nemas problemas, bara plocka fram privatplanet ur garaget o sticka iväg till lyxvillan. Det skulle vara grejer det;)

Tänka att kunna handla precis vad man vill när man vill=D Me like!
Undra hur lång tid det skulle ta innan man tröttnade på att shoppa? Äh vad fan skriver jag, man kan väl aldrig tröttna på att shoppa, eller kan man det? Tror inte det är möjligt för min del iaf.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-07-12 10:23:47

..tja, frågar du så kan jag väl följa med till Thailand denna gång då! Men det är för din skull som jag offrar mej, kom ihåg det! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela