Livet på landet

Tjejkväll/möhippa

Publicerad 2009-07-23 13:38:25 i Allmänt,

Gårdagens tjejfest, som egentligen var en minimöhippa för Linda, var super trevlig.
Det var jag, Linda, Emma o Sigge.
Jag o Emma hämtade upp en intet ont anande Linda hemma hos hennes mamma. Hon fick klä på sig lite roliga kläder o sen fick hon en ögonbindel. Vi körde omkring lite på olika vägar så hon inte skulle veta vart vi var på väg.
Färden slutade hemma hos oss där hon fick gå en lite vandring genom skogen först för att verkligen villa bort henne.
Där väntade bubbel o tilltugg o lite senare kom Sigge också.
Vi grillade kyckling, potatisknyten o diverse tillbehör o det var sååå gott=) Till efterrätt blev det vitchoklad panacotta.

Senare på kvällen det bröllopsfilms tittning o självklart singstar, ingen tjejfest utan singstar;)

Är inte på nåt skrivar humör så ni får kvällen i bilder istället, nu när jag äntligen kan använda vår nya kamera=)


























Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2009-07-25 09:00:19

Svar: Precis, man har lärt sig att uppskatta det man har! "Det finns inget dåligt som har nåt bra med sig" sa min morfar, din farfar. Jäkligt bra sagt av honom!



Vad mysigt ni verkar haft! =) Vart jäkligt sugen på lite singstar nu jag å. Ska nog utmana Olle ikväll!! =) Det är juh ändå lørdag!!! =)





Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela