Livet på landet

Bröllop i Umeå

Publicerad 2009-07-01 21:35:09 i Allmänt,

Nu har det blivit dåligt med uppdateringar men det har varit fullt upp med bröllopet i Umeå o sen är det så soligt o varmt väder så man orkar inte sitta inne vid datorn.
Tänkte iaf visa lite bilder från Linda o Kristoffers bröllop. Tyvärr blev det inte allt för många eftersom jag filmade o fixade samtidigt också.


Förberedelser kvällen innan bröllopet i Lindas o Kristoffers bastu till lägenhet.


De hade hyrt in en grillkocka som hade med sig en stor grillvagn där det grillades bla kyckling, rostbiff o grönsaksspett.
Till det var det uppdukat med olika tillbehör o såser.


Linda i sin vackra klänning med släp.


Vackraste Lindisen.


Linda o Kristoffer dansar bröllopsvals till Emmas skönsång.

Vill ni se mer bilder så kan ni kolla in på Lindas blogg.

Trots en stressig början så blev det en underbart rolig o minnesvärd kväll.
Jag är lite stolt över mig själv att jag lyckades övervinna en av min största fobier: att prata innför folk.
Sen vet jag inte om nån fattade vad jag sa, blev väl mest en massa bladder men jag gjorde det iaf=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela