Livet på landet

Nummer 2

Publicerad 2009-02-17 17:53:16 i Allmänt,

Vad är det med barn o föräldrar som sitter på toa egentligen?

Så fort man låst in sig o vill ha några minuter i fred för att göra nummer 2 så kommer de o rycker i dörren.
Mamma vad gör du?
Sitter på toa.
Men maaammaaaa vad gör du då?
Jag skiter kan jag få var i fred!
Men maaammaaa jag är kissnödig, jag kissar på mig... maaaammaaaa...

Man kan ju bli tokig på den små liven ibland... Konstigt att de blir kissnödig precis i samma sekund som man stänger dörren=)



Kanske skulle ta o skaffa sig ett sånt här mobilt utedass. Kan man åka iväg ut i skogen så får man sitta ifred=)

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-02-23 13:57:48

hahaha usch vad jag kände igen det där!

Linis är precis lika varje gång jag ska duscha oxå! Hon blir alltid såååå kissnödig just då :S

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela