Livet på landet

På jobbet

Publicerad 2009-02-20 17:24:05 i Allmänt,

Sitter på jobbet just nu, är inte så mycket o göra så jag tänkte passa på o skriva ett inlägg=) Ska jobba till 18 ikväll, känns inte roligt o göra det en fredagkväll när man bara vill hem o mysa med familjen=( Men det är bara lite drygt en timme kvar nu sen är det helg, jippi!!!

Fick en länk till en smyckesblogg av en jobbarkompis. Fanns mycket fina smycken till bra priser där, gå in o kolla. Jag hittade massor av smycken som jag blev sugen på.

Jag har börjat läsa en blogg om en 18 årig trebarns mamma. Herregud vilken tjej!! Hon skriver så underbart vackert om sina barn o hon verkar vara en riktig super mamma, alltid positiv o glad. Tänk själv o ha 3 barn när man är 18 år! Hjälp! Jag som kan bli tokig på ett. Vad jag har förstått så fick hon sin första när hon var 16 o sen fick hon tvillingar när hon var 17, crazy. Hoppas det är många som kollar snett på unga mammor som går in o läser hennes blogg så får de se att de kan vara minst lika bra mammor som någon annan.
Gå in o läs o bli inspirerade.

Nu är det bara 40min kvar tills jag slutar jobba, tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela