Livet på landet

Magsjuka

Publicerad 2009-02-10 09:26:29 i Allmänt,

Som väntat så blev vi hemma idag också. Har lyckats hålla mig från att spy, även fast det varit nära några gånger, det är bland det värsta jag vet. Däremot får jag springa på toa med jämna mellanrum. Har precis fått i mig en macka o ett glas Proviva, får se hur länge jag får behålla det.
Yasmine verkar pigg än så länge så jag hoppas att hon håller sig frisk. Är illa nog o ha magsjuka själv men ska man dessutom ta hand om nån annan som är sjuk samtidigt blir det inte kul. Sen är det så hemskt o se sitt barn kräkas tycker jag, de är så hjälplösa o det finns inget man kan göra för o hjälpa dem.

Jag o Yasmine ligger i sängen o myser nu. Var ner en sväng för ett tag sen o tände kaminen o vedspisen. Det var 24 minus ute o 11 grader inne i köket, brrr. Vi håller oss här uppe tills det blivit lite varmare på nedervåningen, är ju lite extra frusen nu när man är sjuk.

Angående din kommentar Linda så NEJ jag är inte med barn, tjat tjat tjat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela