Livet på landet

Filmtajm

Publicerad 2009-02-11 11:56:46 i Allmänt,

Nu har prinsessan myst ner sig framför en film i sitt rum.





Märks att hon är lik mig för hon vill gärna ha nåt o smaska på när hon kollar på film. Blev en clementin o en riskaka. Hon har laddat upp med 4 filmer som hon skulle kolla på men hon brukar inte ha ro o sitta stilla en hel film så det blir nog inte så mycket tittande, är väl mest mysigt o få bädda ner sig o äta lite mellis i sängen=) Hör redan att hon är uppe o leker, hon satt väl ca 20 min o kollade.
Nu kom hon ner o ville byta clementinen mot två riskakor för det var så mycket småkärnor i den, lite byteshandel=)

Det här med städningen håller i sig idag också. Nu innan hon skulle kolla på film så sa hon själv att hon skulle städa upp först innan hon började kolla på filmen. Håller tummarna för att det fortsätter så här.

Själv känner jag mig piggare idag, behöver inte springa på toa hela tiden o kan äta lite mer nu. Känner mig fortfarande halv illamående hela tiden men blir det inte värre så ska jag gå o jobba imorgon. Yasmine o Andreas verkar ha klarat sig som tur är.

Nu ska jag lägga mig o kolla på Rachael Ray.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2009-02-12 16:20:03

Vänta tills hon lär sej att förhandlingar ska innefatta CHOKLAD!!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela