Livet på landet

Raj-raj

Publicerad 2009-08-13 10:15:40 i Allmänt,

Allsången igår var jättebra.
Det var ett band som hette Three aces som spelade. Alla sjöng med o hade kul o stämningen var på topp. Tyvärr lyckades vi hamna mittemellan två bord med medelålders män som var rätt så rund under fötterna o de tyckte det var väldigt kul med ett helt bord med tjejer...
-Vill du ha nåt o dricka jag bjuder?
-Nej tack jag kör.
-Vill du ha en öl?
-Nej tack det är bra jag är nykter o kör.
-Vill du ha en grogg?
-NEJ TACK jag är chaufför.
-Säkert att du inte vill ha nåt då, jag bjuder?
-NEEEEJ dra åt helvete gubb j-el jag är nykter!!!!

Det där sista sa jag aldrig högt men jag hade velat;)

Grillbuffén var god o till skillnad från många andra ställen fick man ta om så många gånger man ville. Hatar när det står buffé o sen får man ändå bara ta en gång. Är det buffé så ska man få äta hur mycket man vill.
Det blev både kyckling o lax.


De underbara girlsen.


Bandet. Tre skönsjungande grabbar


Raj-raj-raj-raj-raj-raj-raj-raj-raj-raj

Tack brudar för en trevlig kväll. Får se om vi ses på Torön på lördag.

Nu ska vi ta o göra oss iordning för Carl o Birgitta kommer o hämtar oss sen ska vi åka till buspalatset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela