Livet på landet

Planering

Publicerad 2009-08-28 07:40:32 i Allmänt,

Har en kvart över innan vi ska iväg så tänkte passa på att skriva några rader.
Ev blir det jag o Frida som åker till Sundsvall imorgon istället. Andreas göra allt för att slippa följa med=D Men så länge han skickar med pengar så åker jag mycket hellre med en kompis istället så slipper man hans gnäll o sura miner.

Igår beställde jag klänningen o en tunika från Ellos, beställde en likadan klänning åt Gumman också. Den hade fått rätt så dåliga omdömmen men jag hoppas att den blir bra.
Har suttit o skrivit handlingslista tills imorgon också, plus att jag har börjat planera Yasmines kalas, mitt kalas o en ev kräftskiva. Sen har vi bröllopet nästa lördag också. Mycket att tänka på nu.
Jag har alltid så svårt o somna när jag har mycket som snurrar runt i skallen. Ligger o tänker på allt man ska göra o då är det omöjligt att somna.

Oj nu måste vi sticka iväg. Bäst o lägga på ett kol. 

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-08-28 12:11:13

Om du ändå handla det du har skrivit på handlingslistan så hade det varit bra.. Men så fort du kommer in på Ikea så är du som en virvelvind o far om kring o handlar en massa som du/vi inte behöver.:p

Postat av: Nette

Publicerad 2009-08-28 13:36:27

SV: Det är bara som du tror älskling. Allt jag handlar har en väldigt viktig plats i vårt hem, har du inte förstått det=P

Postat av: Frida

Publicerad 2009-08-30 14:13:43

Man måste ju till exempel se till att förrådet fyller sin funktion!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela