Livet på landet

Kina

Publicerad 2009-08-26 20:14:20 i Allmänt,

Idag var jag o Frida på Kinarestaurangen o lunchade. 78kr för buffé med både sushi o kinamat, det är ju hur billigt som helst!
Jag åt så jag knappt tog mig därifrån=)
Jag gav sushi en andra chans o idag så var det riktigt gott. Men de där med alger eller sjögräs eller vad det nu är kan jag inte med. De luktar o smakar som fiskskinn, blä. De med lax o de med avocado var godast.

Sitter o försöker komma på hur jag ska göra med min klädskrubb. Den är alldeles för liten för allt som jag vill få in där. Måste försöka komma på nån lösning innan helgen så jag hinner skriva inköpslista.
Yasmine ska vara hos mommen så vi kan handla födelsedagspresenter till henne.
Hon var så kul när jag frågade henne vad hon önskade sig.
-Jag kan inte komma på nåt för jag har ju redan allt.
Det är väl bara för att jag sagt att hon inte får önska sig några fler barbiedockor=)
Jag har iaf lite grejer som jag vet att jag ska köpa till henne. Egentligen så fick hon ju studdsmattan i förskotts present men det är så länge sen nu så det blir några grejer till.

Nu är räkningarna betalda så man är några tusenlappar fattigare=( fast det var betydligt mindre räkningar än förra månaden.

Kommentarer

Postat av: AKP

Publicerad 2009-08-26 20:34:36

haha men de är samma sak med min vovve. Man är alldeles för mycket "ute i skogen" är socialt missanpassad han med :P Ett varv runt sjön vet jag fan inte om jag skulle orka gå med han. Skulle nog mest få slita honom från alla platser som skulle lukta spännande :P

Postat av: Gumman

Publicerad 2009-08-27 05:54:03

Såg nog bilen utanför Kina.

Postat av: Linda

Publicerad 2009-08-27 23:09:19

Så skönt att det löste sig med Freja! Usch blev riktigt orolig när jag läste.

Lilla vännen...

Vi får ringas i morgon kväll så vi kan surra ikapp lite.

Kram

Postat av: Madde

Publicerad 2009-08-28 10:07:03

Jag åt sushi här i Oslo førra sommaren och då smakade sjøgräset (eller vad det nu är) shampoo... Det var då inte gott... Som tur är så har den restaurangen väääääärldens godaste räkchips så jag återkommer ändå dit.. =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela