Livet på landet

Dressingroom

Publicerad 2009-08-24 18:43:03 i Allmänt,

Jag har kommit på att jag ska fixa i ordning min klädskrubb så idag har jag kollat på IKEA efter klädförvaring. Har hittat lite klädbackar o hyllor o annat så nu ska det förhoppningsvis bli lite ordning där inne.
Jag ska måla o fixa o om det blir som jag vill så ska jag lägga in en heltäckningsmatta så det blir ett riktigt dressingroom=)
Bara jag får tid här i veckan så ska jag riva ut allt därifrån o mäta o planera vad som behöver köpas.
Förhoppningvis så blir det IKEA nu till helgen=D
Det värsta är vart jag ska göra av alla kläder o grejer som jag har därinne under tiden jag gör i ordning...

Imorgon åker älskling på kurs i Stockholm o kommer tillbaka på onsdag kväll så jag o Yasmine blir ensamma hemma. Får se vad vi ska hitta på. Imorgon tänkte vi iaf ta en sväng runt kyrksjön. Får se om Yasmine orkar cykla runt hela. Hon gjorde det förra sommaren men då tog det 1½ timme, men nu trampar hon på som en tok så det blir nog hon som får stå o vänta på mig;)

Nu kom Loke in o har fixat lite jobb åt mig...han har varit o rullat sig i hästskit så halva han är grönbrun, nice=( Bara o slänga han i badkaret.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2009-08-24 20:43:24

najs!!!! Den där Loke är en riktig goding han ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela