Livet på landet

Sjukling

Publicerad 2009-04-17 13:14:57 i Allmänt,

Blev hemma från jobbet idag. Kände att jag inte orkade sitta o snora o hosta en dag till, inte så trevligt för kunderna o mina bordskamrater heller kan jag tänka mig.
Yasmine fick åka med Mathilda till dagis idag=) Hon fick bestämma själv om hon ville åka på dagis eller vara hemma, i vanliga fall är hon nästan alltid hemma med mig när jag är sjuk men idag ville hon på dagis för de skulle äta pizza till lunch=) Sen skulle de äta glass till efterrätt som hon o Jonathan hade gjort igår. Det var hon o nåt mer barn som skulle duka idag berättade hon stolt igår så hon ville väl inte missa det heller. Hon tycker om att få hjälpa till i köket, både med matlagning o dukning. Kanske blir kock när hon blir stor.
När man talar om trollen...nu kommer hon hem! Pappa har varit o hämtat henne på dagis.
De skulle bara hämta hennes cykel o hjälm. De skulle ut o cykla en sväng.
Vi är verkligen lyckligt lottade som har sån fantastisk hjälp från pappa, mamma o poppa! De ställer alltid upp. Ibland är det nästan så de slåss om vem som ska ha Yasmine=D NI ÄR GULD VÄRDA. Vad skulle skulle vi göra utan er?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nette

Familj: gift med Andreas, 7-åriga dottern Yasmine, hundarna Loke och Freja, katterna Josefine och Ida, kaninerna Alice och Katja Bor: i ett hus på landet

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela